بازی Assassin’s Creed Origins و For Honor در چند ماه آینده به Game Pass اضافه خواهند شد

بازی Assassin’s Creed Origins و For Honor در چند ماه آینده به Game Pass اضافه خواهند شد

مایکروسافت در پست اخیر خود آخرین نسخه های اضافه شده به کتابخانه همیشه در حال رشد Xbox Game Pass خود را اعلام کرده است که حاوی اخباری در مورد رابطه بین غول مستقر در ردموند و Ubisoft است.

 

دو بازی دیگر از یوبی‌سافت در حال ورود به Xbox Game Pass هستند. اولین بازی Assassin’s Creed Origins 2017 و بازی دیگر For Honor: Marching Edition است. در حالی که تاریخ دقیقی برای این اضافه‌ها در حال حاضر مشخص نیست، مایکروسافت بیان می‌کند که در طی دو ماه آینده اضافه خواهند شد. بهتر از همه، آنها در رایانه شخصی، کنسول و ابر در دسترس خواهند بود.

 

 Xbox Game Pass با تعداد مشترکین 25 میلیونی و رو به رشد، موفقیتی فوق العاده برای مایکروسافت بوده است. با توجه به اینکه فیل اسپنسر قبلاً گفته است که سرویس اشتراک در حال حاضر "بسیار بسیار پایدار" و هجوم مداوم بازی های با کیفیت بالا بر روی پلتفرم است، آینده برای Xbox Game Pass بسیار امیدوار کننده به نظر می رسد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/42be

خبرنامه بازی ها

گالری